Studiedag!

Får passa på att blogga nu medans Jossan är på träning. Var ledig från skolan idag, igen, men jag ska inte klaga =) Har väl inte gjort så där jättemycket, haha. Har vart hemma hela dagen och bara tagit det lugnt, supermys!
Gjorde varm choklad och kollade på OC och har suttit vid datan. Är i alla fall utvilad till skolan imorgon även om jag känner mig ganska trött just nu, antagligen är jag väl bara seg.
Måste plugga lite sen eftersom min älskade tyskalärare har gett oss läxa =(
Skulle egentligen åkt hem till Stefan men pappa tyckte det var onödigt eftersom jag bara hinner vara där i typ två timmar innan jag måste ta bussen hem, sorry Sara! Men vi kan ta det en annan gång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0