Pizza Hut

Kom nyss hem efter en underbart god middag på pizza hut bestående av förrätt, huvudrätt och efterrätt=)
Mina kära föräldrar bjöd mig eftersom jag fyller år imorgon och då hinner vi inte gå ut och äta, jag ska iväg på hockey med Helena och Sara och förhoppningsvis kan jag visa Helena den snyggaste i laget, haha.
Maten var i alla fall jättegod, provade en ny pizza som hette bacon bbq och den var helt okej. Vår kypare, som hette Sukie och var en kille, var ganska seg. Tog ett tag innan vi fick maten men det gör det ju alltid så det var ingen panik.
Nu är jag som sagt hemma och planerar att spendera kvällen framför datan, kan hända att jag sätter på Heartland som börjar nu, jag får se.

"Jag hämtar bestick!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0