NYÅR!!

Dagen började med att jag städade (nästan) hela huset eftersom Helena och Sofia skulle komma hit. När jag var klar med det gick jag hem till Helena för att göra mig iordning innan vi skulle käka. Nördade oss lite framför datan innan, haha =)
Runt 7 kom nisse och hans familj hem till Helena och vi åt världens godaste middag, hummer, kräftor, räkor och massa gott :D MUMS!
Gick sedan hem till mig där Sofia och Jossan väntade, kollade på ice age, spelade spel och hade massa kul innan tolvslaget.  Tyvärr hade vi inga smällare och nästan inga grannar var hemma men vi klarade oss med vår pommac och våra tomtebloss. Så jävla kul, hade gärna gjort om det men nästa år ska jag och Helena ut och festa på nyår, hehe.
Har suttit vid datan och pratat med kornerud också, mys! Tycker synd om honom, han är sjuk och kan inte gå
 ut =( Vi ska träffas någon dag när han blir frisk, vet inte vad vi ska göra men det blir säkert kul =)
Just nu sitter jag Sofia, Helena och Jossan framför tv:n så jag kände att jag kunde passa på att blogga. Ska dock sluita nu, hoppas vi ska hitta på ngt annat ;)

S-Saker man kan köpa i en mataffär?
J-Apelsiner, bananer, citroner, dadlar...
H-Dadlar, vem fan tänker på dadlar?


"varför har man en vind men ingen lucka?"

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Conrad?

2008-01-05 @ 10:15:43
URL: http://cmn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0