Lite sent!

Har inte bloggat på ett tag, okej typ 2 dagar men ändå. Det beror mest på att jag inte har haft tid och att min data har pajat, måste låna syskonens och de är alltid upptagna.
Måndagen var typ precis som alla andra måndagar, skolan och sen ridning. Ridningen gick faktiskt väldigt bra, ridläraren sa att Tiger aldrig hade gjort en sån fin framdelsvändning, grattis mig! haha
På Tisdagen däremot hände det lite grejer, var i skolan, hade datagrafik för första gången. Det var okej, läraren snackade mest och hon verkade väldigt nervös och eftersom hon är kines så uppfattade man inte riktigt allt.
Efter skolan gick jag hem till Helena där jag även skulle äta. Senare på kvällen skulle jag och Sara kolla på Stefans match i farsta, men den höll vi på att missa tack vare mig. Två minuter innan bussen går skickar Sara ett sms och frågar vart jag är, jag sitter hemma hos Helena och vi spelar data och väntar på mat. Men jag fick skita i den och slänga på mig alla grejer och springa till bussen. Som tur är ligger den väldigt nära men kom på att jag inte har något busskort! Så jag och Sara gick hela vägen hem till mig för att hämta det, sen upp till hagsätra för att ta tunnelbanan till högdalen och därifrån buss.
Även om vi fick springa ganska mycket på vägen kom vi fram till ishallen i tid och kunde se hela matchen, de vann med 6-4 =)

"Vad är det här för tempusform?"
"Samma som jag skulle använda för att beskriva mig, perfekt!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0