Helgen

I Lördags var jag hemma hos Stefan och kollade på alla sagan om ringen filmerna =) Sara och korn var också där och vi lyckades faktiskt kolla på alla 3 filmerna på rad, vilket blir ungefär 9 timmar. under filmernas gång tyckte alla att det var kul att kasta kuddar, mindre kul var det för Sara som fick en hel skål chips över sig, haha!
Eftersom filmerna slutade så sent stannade jag över natten och vi började söndagen med att kolla på ännu en film, Kill Bill 2. Nu behöver jag i alla fall inte kolla på 1:an eftersom jag vet hur allt slutar. Åt pannkakor till lunch och sen lite senare stack jag och Sara för att kolla på Stefans hockeymatch. Jocke hade match precis efter så jag bestämde mig för att stanna och kolla på den, spenderade alltså ca 5 timmar i ishallen. Båda förlorade sina matcher så det var ju inte så kul =( 


"älgarna ska ha fett me spö!"

Kommentarer
Postat av: S

Älgjakten

2008-01-21 @ 13:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0