9 Januari

Bloggen dampade igår därför får jag skriva nu.
Gårdagen var väl inte så speciellt rolig, var i skolan och det var skit som vanligt förutom att jag och Helena lunchade på N.E.W.S, Älska!
Sen hade vi typ världens roligaste geografilektion, har nog aldrig skrattat så mycket, HAHA<3
Skrattade i och för sig inte åt det som läraren sa, lyssnade inte så jag har ingen aning om vad hon pratade om, jag skrattade åt alla Helenas kommentarer! Var tvungen att läsa i den tråkiga geografiboken för att sluta.
Kom sedan hem typ kl 4, fick sluta typ 1 timme tidigare än vanlig så det var najs. Försökte mig på tyskaläxan men gav snabbt upp, stack till Helena istället. Där hade vi en intressant koversation med kornet som kom fram till att jag är missbrukare (?) Fråga mig inte hur för jag har absolut ingen aning.

"Här ser ni aids, vinka nu barn"

Kommentarer
Postat av: Fridah

Ha en superfin dag:)

2008-01-10 @ 08:43:49
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0