5 Januari

Var på hockey med Sara, aj som spelade men Stefan var inlånad som tur var. Fick skjuts med henne dit och sen skjuts av Stefan hem. Matchen var ganska okej och slutade 3-3. Efter matchen åkte jag och Sara hem till mig, Stefan skulle på fest och vi fick inte följa med. När jag hade käkat bestämde vi oss för att åka till skogås och hälsa på Jenniefer, så vi tog reda på hur man kom dit och nästan sprang till bussen.
Väl framme var det skönt att komma in och slippa står ute i kylan, vi pratade en massa och åt godis och sockerkaka. Det var riktigt kul att träffa henne =) Synd att du slutade.

"åh nej jag har blandat två stycken! Varför ska man ha två sockerkakor på samma sida?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0