30 Januari

Fick sluta skolan tidigare idag, wiie! Har inte gjort mycket efter det, kollat på tv, ätit godis och nu sitter jag här. Slog Helena en pling för inte allt så länge sen, hon var med Jesper, sista gången hon hinner det innan han ska iväg till Tanzania i 2 veckor vilket innebär att han inte är hemma på alla hjärtans dag =( Men men, tror Helena överlever, ska typ kolla på film med henne och Tobbs då, mys!!

Ska strax iväg och möta pappa i centrum, han och mamma planerar något och jag vet inte vad, tror det har något med att jag fyller år imorgon =) På tal om det så är det bestämmt att vi inte ska fira mig på lördag längre, hela min släkt är typ sjuka....


"Jag ringer dig bara för att han ska tro att jag ska komma över till dig"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0