2 januari

Idag har jag inte gjort mycket alls och det har varit väldigt skönt med en lugn dag hemma. Pratade lite med "kornet" som Helena brukar säga, haha. Kollade klart på tredje säsongen av Desperate Houswives, så nu är den överstökad.
"kornet" sa runt 12 att han skulle göra en sak och var snart tillbaka, hans snart blev cirka 5 timmar, inte för att det gjorde så mycket, jag kollade ju på Desperate.
Slog Helena en pling för ett tag sen och snackade med henne i cirka 25 minuter. Hon var väldigt orolig eftersom hon måste byta rum medans de fixar golvet i hennes riktiga. Hon har fått "blåa rummet" som ligger precis bredvid köket, men enligt hennes mamma är det ju aldrig någon i köket så. Men får se hur det blir, får väl åka över någon dag och kolla =)

Ska träffa Sara och Stefan imorgon och kanske "kornet" om han inte skulle iväg på bio. Stefan har tydligen ff så det ska bli najs! Hade gärna velat att Helena skulle komma men så blir det inte, tyvärr. Tror vi ska spela Wii eller något, jag får väl antagligen kolla på eftersom min arm fortfarande gör ont! Jävla skitarm säger jag bara.

"Fick panik över rumbytet när jag skulle sova så jag var tvungen att skicka ett sms"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0