14 Januari

Hade tid hos tandläkaren idag klockan 10.20 så jag slapp skolan =)
Eftersom jag i vanliga fall slutar kl 1 tyckte jag inte att det var någon ide att komma till skolan för att vara med på gympan så när jag var klar hos tandläkaren bjöd mamma mig på kinamat.
Kom hem för ett tag sen och kollade på det senaste avsnittet av one tree hill och nu ska jag bara vänta på att Johanna slutar så jag kan få min tyskaläxa, vill egentligen inte ha den men måste göra klart den och den ska in imorgon så.
Senare ska jag sticka iväg på ridning och sen om jag orkar ska jag kolla på Jockes hockeymatch som börjar halv 9 eller något sådant.
Är för örvrigt ledig från skolan på tordag eftersom vi har resursdag, längtar redan!

"Vi gör det här bara för din skull"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0