12 januari

Idag har jag vart med Helena, som vanligt hade vi askul =) Man kan verkligen inte sluta skratta när man är med dig, haha!
Vi har egentligen inte gjort så jättemycket, mest pratat, sett på tv och suttit vid datan. Jag har väl vart lite osocial mot Helena eftersom jag satt och snackade med kornet typ hela dagen, det var välgit kul men förlåt Helena <3
Käkade middag på pizzerian med Jossan och Helena och det var självklart gott.
 
Helena och jag tog senare en tripp till coop för att köpa onyttigheter, jag var duktigt och inte köpte något men när vi kom hem åt jag både av Helenas godis, jordnötsbågar och drack läsk, nyttigt värre!
Helena drog hem för typ en timme sen och Kornet skulle sova så nu ska jag nog sätta på en film för att sedan sova, god natt!

"Åhnej nu måste jag ju uppföra mig bland folk!"

Kommentarer
Postat av: Helena

såklart, jag är roligast :D

2008-01-20 @ 22:50:51
URL: http://helenasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0