11 Januari

Hade redovisning i skolan idag, inte dirket kul! Hatar verkligen att redovisa men det gick ganska bra i alla fall.
Fick nytt schema idag och det sög verkligen! Går till fyra varje dag, hur ska jag någonsin orka?
Efter skolan åkte jag till friskis för att träna med Johanna, Carro och Sophia, var ganska jobbigt men jag överlevde, haha.
Efter träningen åkte jag hem för att äta men maten var inte klar så jag fick allt vänta. 
När jag väl fått mat såg jag på let's dance, eller såg och såg, satt vid datan med tv:n på i bakgrunden. Har haft en skön hemmakväll framför tv:n och datan och bara tagit det lugnt. Slog Helena en pling också för att höra lite om Bion vi ska på om två veckor. Ska se I am legend. 
Ska förresten träffa henne imorgon när hon kommit hem från Jesper + lämnat in sin ipod som slutat fungera, bara sådär.

"Jag är klassad terrorist" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0