1 Januari

Dagen efter nyår, vad mer kan man göra än att bara ta det lugnt? Det var precis vad jag och Helena gjorde, vi skulle köpa lite godis och chilla framför datan/tv:n. Det första jag gjorde när vi var på väg till coop var att ramla i Helenas trappa, gled flera steg och blev dyngsur! Var tvungen att låna ett par byxor av Helena, som tur var hade hon ett par :P Så nu har men redan ramlat en gång på det nya året, känns verkligen bra, haha.
När vi kom hem från coop chillade vi som sagt framför datan och tv:n. Runt 11 satte jag mig vid datan och Helena satte sig vid tv:n, känner mig fett taskig men hon sa att det var lugnt. Ska nog inte lyssna på henne nästa gång.
Pratade lite med korn men eftersom jag var tvungen att dra hem 12 skulle vi fortsätta vår intressanta konversation när jag kom hem, men jag fick inte använda datan så det blev inget med det, tyvärr.

Vaknade precis av att Sara skickade ett sms, bra är väl det eftersom jag måste börja vända tillbaka mitt dygn. Sitter i mitt rum och håller på att frysa ihjäl, har lindat täcket om mig men det hjälper inte så mycket. Ska snart ta en varm dusch och sedan väntar frukost.

Idag kommer Sara och Stefan hem =) Ska träffa dem någon dag, tror jag. Vi pratade om det igår men det hela vart lite konstigt och vi började prata om lite andra saker istället. Men men någon dag måste vi ju ses även om det inte blir på lovet.

"Åh, hon kommer bli så jävla arg eftersom jag skrev det där sista!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0