Sweeney Todd =)

Har haft så mycket med skolan och annat att jag inte har haft tid att blogga.
I onsdags hade jag svenskaprov vilket jag tror gick ganska bra =) Jag vet att jag har fel på en fråga men vem fan bryr sig?

Alla hjärtans dag spenderade jag med Helena och Tobbs, vilket var väldigt najs! Vi såg på Sweeney Todd, den kommer på bio idag med Tobbs hade laddat ner den. Den var skitbra, älskade att allt var så mörkt i nutid och i färg i dåtid och så älskar jag ju Tim burton =) Tyvärr var filmen lite sorglig i slutet, ska inte berätta varför, det bli inge kul för er som ska se filmen och det borde ni verkligen!

image22
Älskar Johnny Depp och Helena Bonham Carter <3


"Måste de ändra hela jävla tv-tablån för att det är äcklig alla hjärtans dag?!"

Kommentarer
Postat av: Helena

haha, älska ditt utbrott på tvn :D

2008-02-16 @ 12:27:49
URL: http://helenasvanberg.blogg.se/
Postat av: Jessie

fattar inte varför de måste ändra hela tablon bara för alla hjärtans dag :P Julafton är ett måste men liksom alla hjärans dag och typ påsk, nej. Vem vill se en film om Jesus när han återuppstår? haha

2008-02-18 @ 12:09:42
URL: http://jjsefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0