Romme!

Romme idag =) Var faktiskt inte så svårt att gå upp kvart över 5, men jag sov lite på bussen. Tror alla i bussen tyckte vår klass var cp, satt typ längst bak med musik på hög volym. När de sedan satte på spice girls tog jag min ipod och låtsades som om jag inte kände dem, haha.
Kom till romme typ halv 10 och jag åkte typ hela dagen med Helena, Andreas, Maria, Adrian, Felix och Marcus =) Det var fett najs! Träffade Johanna precis när vi skulle käka, har inte sett henne sen vi var hos Jalle, vilket var ett tag sen. Träffade även Soffan, har inte sett henne sen vi slutade 9:an haha.

Kom hem runt 7 åt middag och sen kollade jag på gossip girl =) Ska strax hämta en semla från köket, som alla vet är det semlans dag idag!

"Kom igen nu, vi har övat på det här"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0