Läkarbesök

Var hos läkaren för att kolla min arm, igen. Hon satt och klämde på den för att kolla var jag hade ont, fick ta blodprov för att kolla om de kunde hitta något fel. Hon fyllde fan 3 rör med blod (!) Hoppas verkligen att de hittar något fel, annars ska jag få göra en nervundersökning elle något och då ska de sticka massa nålar i armen, inte kul!! Får i alla fall svar om typ en vecka så innan dess är det bara att vänta..

Köpte en bulle och en varm choklad till frukost (kändes lite fel med varm choklad eftersom det hyffsat varmt ute), tänkte ringa Helena för att kolla om vi kunde göra något men sket i det. Antingen ligger hon och sover så jag vill inte väcka henne eller så är hon med Tobbs (inte för att det spelar någon roll men ändå). Kanske ringer henne sen.

"Är det snabblunch?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0