Helg

I lördags hjälpte jag först mamma med att göra smörgåstårta (skulle ha gäster på söndagen). Stack sedan med mamma till salem för att kolla på Jockes hockeymatch, tyvärr förlorade dem =( Efter det åkte jag hem för att äta och träffa farmor en stund innan jag skulle dra. Fick min present av henne, ett par jättesöta örhängen och ett jättefint halsband =) När jag hade käkat klart drog jag till Stefan för att kolla på film med honom, Sara, Helena och Korn.
Vi såg på dodgeball, halva Alexander, första och andra european gigolo och sen klockan 4 skulle vi kolla på MacGyver men jag hade redan sett det så jag bestämde mig för att sova.
På söndagen kom mamma och hämtade mig och Helena klockan 12, var ju tvungen att fixa mig innan mina gäster skulle komma klockan 2. När gästerna anlänt fikade vi en stund och jag fick presenter =) Sen stack jag och Sara för att kolla på Stefan match. Fick se den snyggaste i laget utan hjälm och all annan utrustning  =D De vann förresten med 8-1 =)

"Du borde bli kompis med honom!"

Kommentarer
Postat av: Erik

Åh, jäklar vad gott med smörgåstårta!
Ha det bra!

2008-02-18 @ 13:12:29
URL: http://anothermanicmonday.blogg.se
Postat av: Anonym

Vem fan e Erik? :D

2008-02-18 @ 16:07:32
Postat av: Jessica

I know, love it!!
eller hur, vem fan är Erik? haha

2008-02-20 @ 18:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0