8 Februari

Precis som alla andra fredagar var det totalt meningslöst att komma till skolan klockan 10. Hasse och Erik babblade bara på om Ecdl och de individuella valen, har redan gjort mina och jag vet att jag har ecdl tenta om två veckor. De borde verkligen tänka om och låta oss börja halv 11, håller ändå bara på i en halvtimme hur mycket de än tar upp och det slutar alltid likadant, att vi får sitta en halvtimme och vänta på nästa lektion - helt onödigt!
Efter mentorstiden hade vi kriminologi, var väl ingen höjdare. Kollade på en tråkig film om lasermannen och sen skulle man göra instuderingsfrågor i basgrupperna medans läraren gick hem(!) Anders hade planerat att vi skulle sitta ända till 3 men alla drog typ 20 över 2, i alla fall min grupp =)

Har precis duschat och käkat middag, var på friskis och tränade, även om jag har tränat där i ett år är det fortfarande jobbigt, antar att jag tar i mer nu eller jag hoppas i alla fall det.
Borde egentligen plugga tyska, svenska och ecdl nu eller städa men kommer antagligen se på tv eller gå ut.
Får väl göra det imorgon, tror inte det kommer hända men jag måste verkligen.

"De är psykiskt störda, pedantiska, socialt missanpassade män"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0