6 Februari

Gjorde mina individuella val idag efter skolan, valde färg, form och stil och teckenspråk. Hoppas jag får båda och att de är roliga. När jag var klar med dem åkte jag, mamma och pappa till sko kanonen för att handla skor till mig =) Hittade ett par som jag tyckte var snygga och billiga, 200 kronor. Köpte även ett par skor åt Jossan, inte jag som betalade, är inte riktigt så snäll(A)
Käkade middag på taco bar, åt en chicken burrito och det är inte något som jag rekomenderar. Den var inte äcklig eller något men inte riktigt min smak.
Kom hem för ett tag sen, hade tänkt slå Helena en pling men jag kommer inte ihåg vad jag skulle säga men jag kanske ringer ändå=)

"Är han neger?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0