4 Februari

Kom hem från båten för ett tag sen, har vart där med helena och handlat godis till rommeresan imorgon. Åh, det ska bli så kul, typ ända gången detta år som jag kommer åka skidor. Det som är mindre kul är att jag ska gå upp typ kvart över 5, kommer typ inte komma i säng förens 12 idag eftersom jag ska kolla på Jockes hockeymatch, får sova typ 4-5 timmar, kul. Ska väl egentligen inte klaga eftersom jag har valt det själv men jag klagar ju typ jämt så varför inte nu?
Hade förövrigt friidrott på gympan och det var faktiskt kul, speciellt längdhoppet. Började asgarva varje gång jag skulle börja springa så resultatet vart att jag låg i gropen helt sandig. haha.

Ska gå och kolla på tv nu innan jag ska fixa middag, borde egentlgen städa men det får bli en annan gång!

"Vi var i enköping och då sa de på radion, rix fm uppsala, jag fattade ingenting"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0