16 Februari

Tog ett otrolig skönt bad alldeles nyss, använde alla grejer jag fick i julklapp av Sara, det luktade verkligen jättegott=) Hann läsa en bit i min bok också vilket lär göra mamma glad.

idag i skolan hade vi 2 timmars håltimme(!) inte direkt kul. Kom till skolan klockan 10 hade mentorstid till ungefär halv 11 (Precis som vanligt, tycker fortfarande att vi borde börja halv 11 så vi slipper sitta och vänta en halvtimme innan nästa lektion men nej) Röstade om vilket tema vi skulle ha på fotot till årsboken och det blev det gamla "pimps and hoes" eftersom ingen kom på något annat, ska bli intressant att se hur fotot blir, haha.
Fick sen reda på att vi skulle på någon föreläsning som skulle hålla på i 1 timme men var typ 20 min och det slutade med att vi fick en håltimme på 2 timmar eftersom vår lärare hade planerat att han skulle ha 2:orna(!) Tänkte gå hem eftersom jag hade ont i magen men när jag och Helena skulle till receptionen var den stängd och sen träffade vi Andreas, Marcus, Lisa och Maria så vi chillade med dem istället =)
Kom hem runt 4 och kvart över stack jag till friskis för att träna.
Efter träningen åt jag middag och sen städade jag mitt rum, tog bara en timme! Är helt förvånad. Såg på stolthet och fördom lite senare, gud vad jag älskar den filmen!=)

Funderar på att krypa i säng och läsa lite till i min bok, känns ändå inte som om jag har något bättre för mig, haha!
Kan förresten meddela att det gick SKIT på mitt tyskaprov!! tror jag typ får IG eller något..

"Kan du visst! du är precis lagom cp för att fixa det!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var du iskolan idag? ;)

2008-02-16 @ 16:19:22
Postat av: Jessie

Haha det ska vara 15:onde februari

2008-02-18 @ 12:11:33
URL: http://jjsefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0