12 Februari

sitter här fast jag borde plugga, inte bra...
Idag har jag vart i skolan (som vanligt) hände absolut inget spännande där. Efter skolan stack jag och Johanna till friskis och tränade, som tur var hann jag plugga där en stund.
Kom hem käkade middag och duschade, strax därefter stack jag och Jossan till coop och köpte onyttigheter, någon mer än jag som tror att träningen kanske inte gav så där jättemycket? haha. I och för sig om jag inte hade tränat hade jag aldrig kunnat äta chokladen utan att bli tjock.
Nää nu måste jag faktiskt plugga hur gärna jag än struntar i det....

"Salladsblad gör mig också glad men allra bäst är morötter, morötter"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0