Snabbis

Igår fick jag ett sms från Carro där det stod "Jag är kåt.. ska vi ha sex?", tyvärr var det bara Bobbo som tagit hennes mobil och skickat till alla hennes kontakter. Jag trodde att hon och jag hade något speciellt...
Nej men, igår gjorde jag inte så mycket, var på Jossans uppvisning och sen var jag hemma och tog det lugnt. Sov typ bara 5 timmar i natt eftersom jag mådde så jävla illa =/ Mår mycket bättre nu och ska kanske över till Helena ikväll, när jag käkat. Måste sätta lite fart nu eftersom morfar och Barbro kommer om 25 minuter och jag måste sminka mig och fixa håret. Hörs senare!

"internet hatar mig"

Kommentarer
Postat av: Carro

Okej! Jo det är ganska stressigt just nu..håller på att skriva en B-uppsats i skolan och ska ha skrivit 20 sidor till på fredag..men men jag kämpar ^^ Annars är det väl helt okej :) Kram!

2008-12-15 @ 22:48:35
URL: http://boshiboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0