Shopping!

Trots att jag hatar mellandagsrean har jag inte gjort annat än sprungit i affärer de två senaste dagarna. Igår var jag ju runt i stan, kista och skärholmen och idag stack jag till stan med Helena, Ellis, Danni, Jessica och Putte. Idag fick jag med mig lite hem också, en kofta, ett par nya stövlar och två stycken tröjor från monki. Faktiskt första gången jag handlar där och billigt var det också, två tröjor för 100 kronor =) Imorgon blir det ännu mer shopping, då ska jag åka till vingåker med Jossan, pappa och sen skulle kanske Jossan ta med sig Ellis också, inte samma som jag var med i stan idag, haha! Ska faktiskt hoppa i säng snart, måste gå upp redan klockan 9 imorgon! Jag som tyckte halv 11 var tidigt idag...

"Du ser ut som mästerkatten i stövlarna!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0