JUL ! =)

Yes, nu har man fått öppna den sista luckan i kalendern, ingen vinst till mig inte, attans!
Öppnade ju som bekant min julklapp från Helena och det var en jättesnygg lila väska =) Hon satsade på att köpa i en färg jag inte har och hon lyckades verkligen. Hon sa att hon gillade det hon fick från mig så jag antar att hon gör det, haha!
Det är typ bara jag vaken här hemma, även fast det är jul. Mamma och pappa är ju självklart vakna men inga syskon, Jossan kanske vaknade nyss, lät som något rörde sig på övervåningen.
Sammie och Zazza har fått sina julklappar men det var bara Sammie som lyckades öppna sin helt själv =) Han är såklart helt tokig i bollarna han fick.
Ska börja fixa mig snart, även om det är några timmar kvar tills vi ska åka men först ska jag öppna Jossans julklapp =)

"ÖPPNA DÅ!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0