Fuck Fuck Fuck!

Har suttit och skrivit på mitt samhällsarbete hela dagen. Planen var ju att vara klar till klockan 10 men det var jag ju såklart inte. Fick låna Jossans data eftersom min hatade mig men sen skulle hon sova klockan 10. Fick då mejla arbetet en gång till och har skrivit på det lite sen dess. Men dum som jag är har jag inte sparat och självklart hatar min data mig ytterligare lite till och tycker det är jättekul att stänga av sig, utan att spara.
Nu måste jag skriva om och abetet ska vara klart imorgon!! Fuck, fuck fuck! Börjar klockan 8 imorgon också så får se hur mycket sömn jag får i natt. Stackars Helena som måste dras med mig hela dagen imorgon....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0