9 December

Höll på att skriva fel månad på rubriken, lite konstigt eftersom jag har massa julkänslor =) Idag sprang jag runt i stan med Helena och letade julklapp till Tobbs, mycket mysigt och resulterade i en klapp men fick jätteont i fötterna =/ Passade på att käka lunch på Mcdonalds dirket när vi kom in, var skitäcklig mat i skolan och imorse åt jag ingen frukost.
När vi knallat runt några timmar i stan åkte vi hem till Helena och slog in presenten och sen drog vi till UF-mässan i skolan. Träffade Marcus på bussen så hann få lite info om hockeyn och lite annat =) Var typ på mässan i 10 minuter, var så mycket folk och när Helena skrivit på att hon skulle handla av Andreas, Aida och Lisa åkte vi hem till mig och käkade och glodde på betty och desperate. Följde henne hem för ett tag sen och nu kollar jag på brothers and sisters.

Har lite saker att fixa just nu, ska skriva klart svenskan, plugga teckenspråk och lite matte men tar det snart =)

Hittade ett par skitsnygga skor på hm, är helt kär!! Det bästa är att de bara kostar 300 kronor =) Hittade tyvärr ingen bild men Helena sa att de skulle passa min julklapp, kan inte vänta tills jag får veta vad det är. Tur att jul är om två veckor, i alla fall imorgon. Om skorna finns kvar då ska de inhandlas <3

"De här är inte lika välarbetade och det ser man på prislappen"

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, bäst för dig att du gillar din julklapp :)

2008-12-09 @ 23:26:05
URL: http://helenasvanberg.blogg.se/
Postat av: jossan

DESIGN

2008-12-10 @ 08:41:03
URL: http://jjsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0