31 December

igår gick jag och gömde håret under en mössa hela dagen, haha! Stötte på Carro i huddinge när jag och Helena var där och kikade. Hon ville självklart se håret och eftersom hon är så söt fick hon det. Tycker forttarande inte om det men har i alla fall lyckats få upp det i en tofs och åkte till och med hem till morfar igår, planen var att skippa eftersom jag inte gillar håret.
Idag är det i alla fall nyår och kör på tofs nu med. Idag har jag städat större delen av dagen, Helena och Tobbs kommer hit =) Skulle egentligen vara hos Helena eftersom hennes föräldrar skulle iväg men Daniel blev sjuk så de stannar hemma. Istället är vi här hos mig, mina föräldrar är ju inte heller hemma =) Får hoppas bara att det är lite fler grannar hemma i år så vi får se lite raketer! Ska strax dra till coop och handla middag, hörs igen 2009!

"Vill du inte ha lite öl då?"

Kommentarer
Postat av: Carro

det är du som är söt, hoppas du vänjer dig vid håret snart och börjar gilla det iaf liiite mer! :) annars växer det nog snart ut ska du se<3

2009-01-03 @ 16:30:20
URL: http://carolinebergquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0