28 December

Idag har jag varit i vingåker för att kolla på kläder och kan väl säga att det var ganska bortkastat, hittade absolut ingenting. Jossan kollade i och för sig på några skitsöta t-shirtar men de kostade 300 spänn och ingen av oss kände för att köpa någon. Efter att jag kom hem har jag väl inte gjort så mycket, kollat på tv och suttit lite vid datan. Blev medbjuden att till Marcus där det var lan och film men kände inte direkt för det.
Imorgon ska jag till frisören och jag satsar på helförändring, nästan allt hår ska bort! Känns väl lite halvpirrigt, kommer bli värre imorgon när jag sitter där i stolen och ser dem klippa av allt. Hoppas det blir snyggt i alla fall.
Nu ska jag tillbaka till tv:n och fortsätta kolla på csi, ciao!

"Tur att han inte hade några pungkulor, då hade det gjort ont"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0