23 December

1 dag kvar till julafton och jag har faktiskt fått lite julkänslor =) Antar att det beror på att jagg fick min julklapp av Helena idag, fast jag får inte öppna den försen vid 12slaget, 4 timmar kvar! Innan jag åkte hem till Tobbs för att julfika med honom och Helena, hallon/fläderpaj med vaniljsås och cola, mums, så åkte jag och handlade julklappar till Glenn och Jocke. Trodde inte jag skulle handla till dem eftersom de inte skulle handla till mig men nu har de fått lön så det var bara att sticka iväg. Nu har jag i alla fall handlat åt dem och jag hoppas de blir nöjda =)

Nu ska jag ta en dusch, eller kanske ett bad? Måste ju få tiden att gå på något sätt. Tror faktiskt att jag ska springa och sätta på badvattnet nu, vi hörs vid 12! Då får jag inte glömma att gratta Martina, hon fyller ju faktiskt år då =)

"Jag vill öppna den nu!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0