19 December

Jahapp, nu har vi lov. Känns inte alls som det, har inga julkänslor alls och det är mindre än en vecka kvar till jul. Är i alla fall superglad att det är lov och det skulle ju firas med lunch i stan tillsammans med tjejerna =) Väl framme insåg jag att jag inte alls var sugen på en macka för 100 spänn, så medans de andra stack till något trångt café stack jag, Jossan och Helena och mötte Tobbs och sen drog vi till kungshallen och käkade supergod kinamat =)
Efter handlade jag det sista till Helenas julklapp så nu är jag helt klar med det. Ska strax slå in den också.

Idag skulle jag egentligen på julbord på pappas jobb men de skulle inte köra med skaldjursbuffé som förra året och då pallar jag inte. Var ju bara för skaldjuren jag skulle dit från första början. Istället ska jag till lidingö (Tyvärr) och kolla på BHL:s spelning med Jossan, hoppas fan de hittar på något roligt efter så det inte känns helt meningslöst, men tvekar på det.
Nu ska jag strax slå in Jossans och Helenas julklapp och sen ska jag platta håret och fixa mat.

"Hon vill inte ha någon julklapp alls!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0