18 December

Fick lära oss lite julord på teckenspråket och så fick vi tillbaka proven vi skrev för ett tag sen. Jag fick full pott och MVG, är jag inte duktig? (A)
Fick tillbaka någonting på nästan varje lektion. På engelskan fick vi tillbaka vår uppsats men den var inte betygsatt och sen fick vi veta vad vi fick på diktarbetet, jag och Honey fick vg-, tydligen var våra diktanalyser för knapra, men who cares?
På matten fick vi tillbaka matteprovet, ett jävla poäng från vg, surt! Men men, har i alla fall skrivit klart och lämnat in samhällen idag så nu är allt avklarat. Ska bara vara i skolan mellan 10 och halv 12 imorgon och sen drar jag till stan med tjejerna och fikar/lunchar =D
Ska alldeles strax äta middag och sen ska jag över till Helena och kolla på Heroes, sista avsnittet innan uppehåll!

"Fusk, de har ju alla långa i sitt lag!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0