17 December

1 Vecka till Julafton och bara 2 dagar kvar till jullovet!! Ska bli så otroligt skönt med jullov och sen när jag kommer tillbaka till skolan efter jul har jag bara en rättskunskapslektion kvar och sen är den kursen avslutad. Slipper börja 8 på tisdagar och sluta 4 på fredagar, jippi!!
Idag har jag handlat nya ridhandskar, blev ett par mörkblåa läderakriga. Hade tänkt köpa ett par rosa men de blåa var mycket finare =) Har även handlat julklapp till Jossan, får hoppas att hon blir glad. Vet att hon läser min blogg så ska inte skriva vad hon får men kan ge henne en ledtråd, tyvärr inget som stod på din önskelista syrran...
Nu har jag i alla fall handlat 2.5 av 4 stycken, ska åka till stan på fredag med Jossan och kolla på lite mer grejer till Helena.

Nu måste jag tyvärr återgå till skrivandet av min samhällsuppgift, har kämpat med den hela dagen och snart är jag väl klar. Borde ha börjat igår men orkade inte. Har i alla fall bara 1 fråga kvar, tyvärr är det den jobbigaste =/
Ska se på dirty sexy money klockan 10 och då ska jag banne mig vara klar!

"Om vi tar ifrån henne barnet kommer hon supa ihjäl sig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0