16 December

idag har jag faktiskt handlat till Helena =) Är lika förvånad som ni, haha! Åkte till skärholmen med Jossan efter skolan och kikade runt lite, trodde inte jag skulle hitta något men det gjorde jag. Fast måste kpa en sak till, ska kanske kolla igen imorgon efter att jag handlat till Jossan och ett par nya ridvantar till mig själv. 

Bakade kladdkaka med Jossan för en stund sen, köpte cola också så nu sitter vi och svullar framför tv:n. Om 20 minuter är det titanic och den vill man ju inte missa, right? 


"Då skulle det ju betyda att vi var kompisar och det vill jag inte, så *pang* skjut mig i huvudet"


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja men allt sån är redasn avklarat! Har inte en endaste julklapp kvar att köpa, jag var ute i god tid det här året för ovanlighetens skull och pepparkakor och kbäck och ischoklad har jag redan bakat hos farmor i början av december. Så jag har allt set! :) Nu hoppas man bara på lite snö också. Så skulle det bli en perfekt jul :P Kram på dig!

2008-12-16 @ 22:50:04
URL: http://boshiboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0