15 December

Idag har jag som vanligt vart i stallet och gosat med alla söta hästarna! Nej, inte riktigt, hann bara med att gosa med Tiger och sen snacka med Mailn. Fick Tiger som vanligt och idag gick det verkligen skit!!! Hade typ kramp i fingrarna efter 5 minuter och han bara drog tyglarna ur händerna på mig. På onsdag ska jag åka och handla ett par nya handskar som förhoppningsvis funkar bättre när Tiger bara ska dra och hålla på. Malin var där idag också, har inte sett henne på flera veckor, stackarn har legat hemma med någon sjukdom, kan verkligen inte komma på vad det var för någon.
Men förutom att vara i stallet har jag ju vart i skolan (Trist) och sen skolakade jag och Helena från teckenspråket och åkte till skärholmen med Tobbs. Eller vi stack 40 minuter tidigare från lektionen, sa att vi skulle på teater, haha. I skärholmen kollade i alla fall Helena på en klänning, har ingen aning om hon hittade någon, var tvungen att åka hem tidigare.

Nu ska jag sno lite choklad och sen måste jag komma på en bra anledning till att skita i tyska imorgon, har inte gjort läxan och pallar inte Monica. Drar hem till Helena efter rättskunskapen imorgon =)

"gå nu ut i vardagsrummet och var lite asociala"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0