11 December

Torsdag i 20 minuter till och sen är det äntligen ska fredag! =) I  Helgen har jag massa saker att göra. Imorgon ska jag på Jossans gympauppvisning, får se vad som händer efter det. På lördag kommer morfar på middag och på söndag ska jag på luciashow i stallet, måste se till att kameran är laddad då. Måste hinna plugga till psykologiprovet på måndag också och så vill jag ju såklart träffa vänner.
Men, idag började jag skolan klockan 8, hade teckenspråksprov så stannade bara en halvtimme och fick längre håltimme. Det var jätteskönt, hann sova i en hel timme och sen ha 45 minuter på mig till annat. Hade också matteprov, det gick så där men hoppas på ett g i alla fall. På gympan hade vi simning, vilket var riktigt kul, var ju ett tag sen jag simmade. Jag och Pernilla var duktiga och stannade en extra halvtimme för att träna lite, totalt simmade vi nog 1 km, 40 längder. Visst låter det längre när man säger så istället för 1000m? tycker jag i alla fall.

Har fixat Jossans bloggdesign idag. Vet inte vad hon tycker, den är väl inte superfin men hon säger aldrig hur hon vill ha så det är svårt att veta hur man ska göra.
Ska mejla rättskunskapsarbetet så jag har det i skolan imorgon och sen ska jag noh sova, är inte csi försen om 1 timma, har säkert reda somnat då =(

"Vad duktig du var på att simma då"

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja han får fan köpa en mistel som vi kan pussas under ^^ Hur är det med dig annars då? Kram

2008-12-12 @ 21:48:07
URL: http://boshiboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0