10 December

Har faktiskt haft en helt okej dag idag, trots den äcliga gubben på vägen hem och den tråkiga skoldagen. I skolan fick vi bara sitta och lyssna på diktredovisningar, inte speciellt kul men alla var jätteduktiga =) Sen hade vi typ 1 timmes samhälle med Lars och man behöver väl inte säga något för att få er att förstå hur det var, hade ju Lars liksom. Slutade strax efter 3 men jag hade samtal, med Lars, så jag fick stanna lite längre, suck! Om jag inte hade haft det där onödiga utveckligssamtalet hade jag säkert hunnit med samma tåg som Johanna och Pernilla och då hade jag sluppit den där äckliga gubben...
Sen jag kom hem har jag åkt med mamma och käkat thaimat <3 var ju bara vi som skulle käka så orka laga något. Har kollat igenom matten lite och pluggat teckenspråk, fast det måste jag fortsätta med, har ju prov imorgon. Har pillat på min bloggdesign också och nu orkar jag inte göra mer så den får se ut såhär, men Nalle Puh är ju söt så orka klaga =)

"Vad kul om han bor i närheten av dig!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0