Tjejsnack! =)

Carro bad mig uppdatera bloggen oftare men det är inte därför jag skriver nu, haha! Anledningen att jag skriver är helt enkelt att jag träffade Helena första gången sen lördag (FETT lång tid ju!!). Planen var att ta en promenad, skulle mötas vid macken och gå till coop för att inhandla godis och sen (säkert) vidare mot älvsjö, går ju alltid där (det  är faktiskt ganska kul, alla vi umgås med bor ju typ där och ändå träffar vi ALDRIG någon i känner). Eftersom det regnade bestämde vi oss för att ta promenaden typ imorgon och istället spelade vi dator och pratade en massa (Är ju ganska mycket att ta igen när man inte setts på TRE dagar). Fick bland annat veta en massa saker som hänt hos Pontus i lördags efter att jag gått, jävligt synd att jag missade allt det roliga! =( Pratade om massa andra roliga saker som jag hellst inte vill gå in på, haha! Helenas mamma var tvungen att säga åt oss att vara lite tystare, skrek ju typ av skratt och pratade allmännt  högt. Inget går upp mot massa tjejsnack med Helena, kan sitta en hel dag och bara prata! =) <3

"Han kommer ju ihåg att han sa att jag var snygg och då var han ju också FUL! OJ! menar ju FULL"


Kommentarer
Postat av: Helena

haha mest synd är det att du missade naken springet :D

2008-08-13 @ 01:01:49
URL: http://helenasvanberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag vet!! hade verkligen velat se det =P

2008-08-13 @ 12:41:04
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0