Tidig sänggång

Japp, det är just vad jag måste göra, gå och lägga mig tidigt. Måste till och med gå och lägga mig så tidigt som klockan tio. Ni kanske undrar varför men det är så att jag börjar klockan 8 imorgon och måste sova. Åt nyss middag, eftersom jag tränade till halv 8 fick jag ta middagen nu. Var inte så jobbigt att träna trots att jag sprang innan, trodde faktiskt det skulle vara det. På fredag hade jag tänkt passa på att gymma med Pernilla och Sara eftersom det är gratis. Men nu ska jag föna håret så jag slipper somna med blött hår.

"Vet du hur mycket jag vill följa med?"

Kommentarer
Postat av: jossan

amen jaja, va inte såå petig ;)

2008-08-27 @ 20:53:21
URL: http://jjsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0