Sommaren!

Lovade ju att berätta om sommaren, tänker bara berätta om vissa grejer så.

Öland med Helena och hennes familj, var otroligt roligt (som vanligt). Badade, umgicks och åt gott (låter ju typ som jag skriver ett vykort, haha). Det klart bästa var ju lammet och grisen och att åka crosscart, inte för att jag är så bra men vem bryr sig?

Nellas land med Jossan och Nella (såklart). Det låg i Tierp så vi fick ta tåget dit, ensamma eftersom Nella redan befanns sig där. Var ju lagom kul eftersom vi hade suttit och supit hela kvällen innan och inte gick och la oss förens typ 4. Mådde så jävla illa då vi skulle åka och fasade inför en heldag på olika tåg, men det gick bra. Var bara där i 3 dagar men hann göra ganska mycket, vi fiskade och paddlade kanot bland annat och fyfan vad hemskt det var. Kanoten vägrade ju sluta gunga, haha!

Tjejmiddag hos My tillsammans med några tjejer från klassen. Det var jättekul att träffa tjejerna igen, har ju inte sett dem på hela sommaren. Hann med massa prat och sa att vi skulle ses igen innan skolan, verkar inte som det blir något, väldigt synd eftersom det var så kul och alla tjejer inte var där.

Sen var det ju självklart Göteborg med Helena men det har jag redan berättat om.

Finns ju även lite saker som inte har vart så kul med sommaren och det är bland annat att jag råkade kasta en colaflaska på vår platt-tv så den gick sönder, gick inte att laga den heller så nu är jag skyldig mamma och pappa en massa pengar =( Var inte meningen att kasta på tv:n men jag siktar inte speciellt bra, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0