Moderna Museet + Fika

Orkade inte uppdatera igår, hände egentligen inget spännande, var i skolan och sen med Helena. När jag kom hem var jag ändå ganska trött så sket i att skriva ett inlägg på typ fem rader.

Idag var vi på moderna museet med skolan. Var verkligen superkul, not! Fick en massa frågor vi skulle svara på, inte direkt jättejobbigt men inte var det kul. Fast jag måste erkänna att jag hittade några tavlor som faktiskt tilltalade mig, trodde inte det var möjligt efter vad jag såg i första rummet. Någon hade ställt en massa halvfulla ketchupflaskor runt en kub täckt i ketchup, är det verkligen konst?
Fick som tur var sluta vid 1 och då stack jag, Helena, Siri, Elenore, Jennie, Pernilla och Sara till cafe 60 och fikade. Jag och Pernilla delade på en bit blåbärspaj, den var verkligen jättestor! Är fortfarande mätt och det var typ 3 timmar sen jag åt den. Var i alla fall jättemysigt att sitta och fika och prata, men efter typ 40 minuter eller något åkte jag och Helena hem, hon skulle vara med Tobbs och jag hade bestämt mig för att springa och det gjorde jag faktiskt! När jag kom hem tog jag med mig Sammie och stack till älvsjöskogen för att springa, tog lilla spåret eftersom jag ska iväg och träna om typ 45 minuter. Jag känner mig verkligen duktig idag =)

Juste, min ipod är klar nu så ska åka och hämta den imorgon! LYCKLIG!!
Fast det kostar tyvärr 500 kronor, gick tydligen inte på garantin, fattar inte varför, har ju bara haft den i typ 2 månader. Aja, hoppas pappa är snäll och betalar. Ska verkligen bli skönt att ha den igen, har levt utan den i nästa 2 veckor, vilket är en evighet! Äntligen kan jag lyssna på musik igen =)

"Jag skrattar så fort jag kollar på dig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0