Jossans dag!

Japp idag fyller min skitunge år! Hon blir hela 16 år, en stor flicka alltså! Haha. För ett tag sen fick jag faktiskt för mig att hon fyllde 17 men det är ju ett helt år kvar. Jag har redan gett henne min present, i lördags faktiskt, eftersom hon åkte på gympaläger och kommer inte hem förens imorgon. Så inga presenter och ingen glass för hennes del idag. Men på fredag ska vi fira henne, dock är det på kvällen så jag får se om jag pallar vara hemma men det gör jag nog eftersom Helena ska övningsköra. Egentligen ska jag väl skriva värsta inlägget om hela hennes liv nu, haha not! Skulle aldrig palla och sen är det nog inte speciellt kul att läsa. Men hela iden med inlägget var ju bara att skriva GRATTIS JOSSAN 16 ÅR!!!=D

"Trodde du fyllde 17!"


Kommentarer
Postat av: jossan

haha, mitt liv är hemligt ;) höhöhö

tack föresten! :)

2008-08-14 @ 17:21:58
URL: http://jjsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0