Helg

Har inte haft tid att blogga de senaste dagarna, anledningen är att jag varit upptagen och att internet inte funkat. Sen upptäckte jag att jag har 77 st virus på datorn (kanske dags att skaffa virusprogram?). Kollade på film på fredagen med Helena, Tobbs, Pontus och Filip, var hur mysigt som hellst men filmerna var tyvärr inte läskiga =( Var i stan på både fredagen och lördagen. Tobbs handlade hårfärg och jag och Helena bestämde oss för att återvända till affären någon annan dag för att prova små lack hotpants.  
Helena handlade present till Tobbs på lördagen och jag blev helt kär i affären! Var på kräftskiva i typ 2 timmar och sen drog jag till Helena där hon, jag och Tobbs chillade med ännu mera film =)
Skulle egentligen övningskört idag men är så himla trött att jag skiter i det.

"Jag blir helt hög på den här parfymen, måste ha den!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0