Håltimma

Imorse när klockan ringde visade hon 06.30, det regnade ute och var jättekallt i mitt rum. Ville verkligen inte gå upp och gå till skolan. Började i alla fall klockan 08.00 med teckenspråk, var faktiskt riktigt kul. Läraren var döv så han fick köra teckenspråk för efterblivna innan tolken kom. Fick massa papper vi ska läsa tills på måndag plus en läxa. Vi ska kunna göra hela alfabetet under 1 minut.
Nu är jag hemma och käkar lite eftersom vi har lång håltimme, ska tillbaka till skolan till 11 =) Ska inte skriva så mycket mer nu, måste packa ner ett äpple och leta fram pengar innan jag ska till Johanna. Det är nämligen äcklig mat i skolan så det blir väl donken för min del. Går ju ända till fyra idag så jag kan inte skippa lunchen.

"Hur säger man tack?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0