Dåligt humör

Är på dåligt humör och har tråkigt, kan det bli sämre? Ja för mig kan det i alla fall det. Fick min Dexterbox idag och det kan man ju tro att det är något bra, men nej. När jag skulle lämna den nya till Jocke så han kunde läman den till 'Tom, Marcus eller vems boxen var så får jag reda på att det är HANS! Då hade jag ju sluppit köpa en ny, det kunde mamma och pappa gjort, eller han, är inte ens säker på om det var mitt fel att den gick sönder, kollade ju inte hur skivan såg ut innan jag tittade på den....
Eftersom jag är uttråkad bestämde jag mig för att locka håret. Självklart blev det skitdåligt så nu är jag på ännu sämre humör! Orkar inte platta det så får hoppas att Jossan kan rädda det, vill ju inte se galen ut när gästerna kommer. Om jag ens är hemma då, ska vara med Helena men vill ju inte se galen ut då heller!!!!! Ska gå och baka bullar nu och hoppas det blir bättre.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0