3 Augusti

Bara 10 dagar kvar till Jossans födelsedag och jag har ingen aning om vad jag ska köpa, är pank också men hoppas att jag får låna lite pengar av mamma och pappa (A) Har inget speciellt för mig just nu, sitter mest här och fördriver tid, ska träffa Helena sen men först ska hon på husvisning. Den börjar halv 3 och jag har ingen aning om hur länge en husvisning håller på, har aldrig varit på en så får se när hon ringer. Antar att vi ska nörda oss framför datorn och kanske ta en promenad senare på kvällen =)
Ska nog passa på att gå in mina skor nu, hörs sen!

"Klä ut dig till en playboykanin!" 

Kommentarer
Postat av: jossan

jag tog inga bilder, men ska få från de andra :)

2008-08-03 @ 19:33:46
URL: http://jjsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0