utekväll!

Igår började kvällen med att jag och Johanna åkte till gömmaren för att möta Carro, Doris och några till. Jag kände bara dem så jag stannade inte så länge. Stack till Tanto för att träffa Helena, Tobbs och några andra. Fick gå ensam genom skogen för att komma från gömmaren, såg knappt något alls men eftersom jag är så modig klarade jag mig hela vägen. Pappa hämtade mig och skjutsade mig till Helena och c:o. Blev dock inte så långvarigt där eftersom det var så kallt men det var helt klart en lyckad kväll =)

Idag har jag vart och lyssnat på när BHL spelade på Lava, tog en fika innan, brownie med glass =D Handlade till min kusin efter med Helena, Essi och Danni, hoppas hon gillar det för annars tar jag det =)
Ikväll ska jag träffa Helena och massa från älvsjö och det kommer säkert bli supermys =)

"Jag är jättebakis och vaknade nyss"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0