Kort dag

Tog 09.54 tåget till skolan idag och 12.33 hem, snacka om kort dag. Det ända vi gjorde var att ha mentorstid och sen var det Krim arbetet på valfri arbetsplats. Jag hade utvecklingssamtal också, hade tydligen lite hög frånvaro i gympa, kriminologi och engelska, trodde jag hade vart på typ varenda lektion men tydligen inte. Käkade lunch på NEWS med Helena, älska <3

Har inga planer för ikväll, vilket känns lite trist men förhoppningsvis hittar jag på något kul=) Ska träna lite senare, känns verkligen nödvändigt efter lunchen idag. Hoppas Carro inte tar 744:an utan 710:an med mig och Johanna, man hinner inte prata något annars.


"min krulliga vän du vet, haha!"

Kommentarer
Postat av: Anna

ha en bra dag!

2008-04-11 @ 13:16:05
URL: http://skitsnackmeanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0