Jävla idiot!

Skulle gå med Jossan och Nells till coop för att handla godis, trodde det skulle gå snabbt och att jag skulle vara tillbaka på nolltid men så blev det inte. Innan vi skulle gå kastade Glenn ett järnrör i huvudet på Jossan!! Vet inte om det var med flit eller inte men ont gjorde det. Hon började blöda och det tog typ en halvtimme innan vi kom iväg. Ska kanske ta järnröret och slå på glenns opererade knä sen när han sover =)

Även om Jossan hade ont i huvudet hade vi väldigt kul på vägen =)

Jossan- Det var två bagare och en smet...
Jessica- (pratar med Nells)
Jossan- hörde du vad jag sa?
Jessica- Ja! två bögar och en smet

Jessica- Glenn sluta!!
Glenn- Varför?
Jessica- När skummet försvinner, försvinner all alkohol!
Nells- Alkohol?
Jessica- Jag menade kolsyra

"Han har faktiskt pratat med mig"

Kommentarer
Postat av: Cornelia

HAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2008-04-01 @ 20:41:27
URL: http://cmn.blogg.se
Postat av: Sara

Glenn är ju som han är. Haha stackars Jossan

2008-04-01 @ 20:50:27
URL: http://sarasnow.blogg.se
Postat av: Anonym

men shit.. hoppas det låter mindre allvarligt än vad det var..vilken frisk person tar ett järnrör bara sådär och slår nån i huvuet?

2008-04-07 @ 15:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0