29 April

Hade bara engelska nationella idag i skolan så vi slutade 11, köpte hem mat från NEWS och käkade den framför tv:n. Tror det gick ganska bra på provet, spelar ju gentligen ingen roll vad jag tycker just nu, huvudsaken är ju vad jag får på provet. Skulle egentligen ha skrivit en massa på krim-arbetet idag men åkte och shoppade med mamma istället, hon hade ändrat sig om klänningen hon köpt till Jockes studentskiva och ville ha hjälp att välja en ny och då ställer man ju självklart upp. Åkte och tränade med Johanna också, trodde det var ett intensivpass men den tränaren var sjuk så det blev medel och bäst var det eftersom jag var så trött.
Har hunnit skriva lite på krimen idag i alla fall och ska fortsätta snart, sitter just nu och kollar på law and order.


Helena- Vad är det som sitter i ett hörn och blir mindre och mindre?
Elenore- Jessica? Haha
Helena- Nej, ett cp med en osthyvel, fast det är ju samma sak som Jessica
Elenore- Nej vad taskig jag är.


Haha det var faktiskt ganska kul där mellan läsförståelsen och hörförståelsen =)

"Vill du ha en kattunge?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0